יום שבת, 29 בינואר 2011

ויין שאבא שומר עוד מתקופת השומר


חבר ממש טוב שלי התחיל לעבוד בדרך היין ובתוך החגיגות, זכיתי גם אני לקבלת "מארז טעימות" הביתה. אחרי ששתינו (ולא נהגנו) נשארנו עם האריזה כמובן - ומי אם לא אני תמצא איזה פטנט לקופסת האיחסון הפנטאסטית הזאת?
אז הנה התוספת החדשה לארון - כל הנעליים השטוחות (כן, מסתבר שיש לי גם כמה כאלה) נכנסו כל כך יפה לקופסא! הוספתי כמובן נייר עטיפה (בחינם ליד הקופאיות בכל רשתות השיווק) - כדי לתת לכל המארז קצת טאצ' שיקי.... והנה התוצאה:
מתאים במיוחד לאולסטאר, כפכפים ואפילו לנעלי הבית!
רגע, רגע... יש עוד!


על הפטנט הזה שמעתי כבר מזמן אבל לא יצא לי לנסות עדיין... דלת הארון במטבח כל הזמן נטרקת (בין אם בטעות או שלא זה כבר ויכוח אחר...) והרעש מרעיד את כל הבית ובעיקר את העצבים שלי! אז אחרי שניסרתי חתיכה, באמצעות סכין יפנית (חדשה וחדה - ובזהירות מרובה), והדבקתי על דופן הדלת, יש חיץ בין הדלת לארון - והכי חשוב.... שקט!

הפטנט הזה עובד מעולה גם עם כסאות/שולחנות מתנדנדים, או למי שיש שכנים מלמטה ולא רוצה לגרור כיסאות בחריקה. למי שיש שולחן קפה בסלון שמורכב מפלטת זכוכית וגוף עם רגליים - זה מעולה להניח כאלה בין הגוף לבין משטח הזכוכית. אפשר אפילו להדביק את השעם לגוף השולחן עם טיפת דבק חם/דבק סיליקון או דבק מהיר. אם צבעו של השעם לא תואם את השולחן (והרי הזכוכית שקופה ורואים!) אפשר לצבוע אותו עם טוש שחור (זה שכותבים איתו על דיסקים), או עם לק לבן (לחכות שיתייבש!), ולצבעי הגוונים של חום - משחת נעליים תעשה את העבודה.

למי שלא רוצה לנסר את פקק השעם, אלא למצוע לו שימוש בשלומו - תאהב את הפטנט הבא:
את כל העגילים הקטנטנים שתמיד נעלמים - אפשר פשוט לנעוץ בפקק השעם - והוא שומר עליהם מצויין!
זוגות זוגות

את הסוגרים אפשר לשמור בתוך חור של פמוט שנשבר לו בן הזוג, או בתוך מיכל פיצי של דבש - מהסוג שמקבלים מתנה בראש השנה.
רעיוון נוסף שאפשר לעשות עם פקק שעם זה לנעוץ בו את כל המחטים שלקוחות מכלי התפירה
מסתבר שמי שחובב יין, אוהב מאוד לשים אותו בדיספליי... ויש המון מתקנים ל"תצוגת יינות".
אז הנה רעיון לשילוב בין מתקן התצוגה ושולחן הקפה (בהמשך המזיגה לסלון הביתי)

גם דיספליי מרשים בסטייל בוהמייני וגם מעולה כשולחן צד

אחד נוסף ממש תפס את עיני, כי הוא כל כך מהמם ובעל קווים נקיים, אבל החלטתי בכלל לעשות ממנו סטנד לז'ורנלים. פשוט כי יש לי ערימה בלתי נגמרת של כאלה...



ערימה אין-סופית של מגזינים...

הסטנד מגזינים הזה ממש מצא חן בעיני, מה דעתכם?
מאוד נוח ככה לשמור על הקוסמופוליטן של החודש...




למי שמחפש עוד פטנט לעיתונים, הנה רעיון חמוד שראיתי בבלוג המיחזור sustainablog
סולם לשעבר שצבעו בשיטת "וינטג'" וקיבל חיים מחמד כמעמד לעיתונג'
מחזיק לו מעולה את הסאנדיי טיימז...


אז בפעם הבאה שתראו איזה סולם מיותם - תחשבו פעמיים! אולי כדאי לאסוף אותו הביתה ולהחזיר אותו לחיים!
עוד דברים שאפשר לעשות עם סולמות

אל תשכחו למחזר עיתונים! וספרו לי איזה פטנטים עשיתם בשילובים של יין ומוצריו ועיתונים והדרך לאחסן אותם...
להתקרא!

אהבתם? שתפו!

תגובה 1:

Anna Bylina אמר/ה...

איזה יופי של רעיונות!!! מאד שמחה שנתקלתי בבלוג שלך, הוא כל כך מרענן ושונה!! כל הכבוד על יצירתיות!
אשמח לשתף אם יהיו לי טיפים דומים...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...