יום חמישי, 31 במרץ 2011

יציאת מצריים (או: סדר פסח?)

אז, ממש כמו בהגדה, כולנו עושים עכשיו יציאת מצריים... או יציאת כנען או בריחה מארץ ישראל, או בהלה לדיוטי פרי ומה שתרצו לקרוא לזה...

הנה כמה טיפים "מזוודתיים" מה שנקרא...

נתחיל בערכה למכורות המניקור שביניכן... מה אעשה ללא הלק שלי???
שהסברתי כאן בעבר שמלבד הציפורניים אפשר למרוח לק על הרבה דברים אחרים...


מה אעשה בלעדיו???
אז ממש לא חייבים בלעדיו. אציטון לא ייתנו לך לעלות למטוס. הנה הפתרון הפשוט והמשוכלל


הכיני לך מראש כדורי צמר גפן ספוגים באציטון, או אפילו ספוג רחצה ישן. את הטבולים החמודים הניחי בתוך מיכל פיצפון אטום, סגור ונעול (למנוע דליפות ונזילות והרס טוטאליסטי של ה"הנד בג" שלך...) והרי לך אציטון טו-גו. אני ממליצה להכין 20 פיסות. שתיים לכל ציפורן.

מיכל של קרם עיניים לשעבר יעשה את העבודה יופי. גם סבוניה קטנטנה (שלה מגוון שימושים, קראו על כך כאן) או כמו במקרה שלי - קופסת פילם ישנה של פעם (כי בפולנייה לא זורקים כלום "אולי זה יהיה שימושי")
גם לא יהיה לך משעמם בטיסה הארוכה! וגם תרחיקי טפילים לא רצויים עם הריח... 

מי שאורזת איתה וסוחבת מגוון של אלף נעליים (לא ברור לי למה... עדיף "לשכוח בבית" ואז את הרי חייבת לקנות זוג חדש שם!!!) ובמיוחד מגפיים בוודאי לא רוצה שהם יקבלו קמטים. ולכן, על מנת לשמור על המגף במזוודה - הכניסי משהו פנימה. למשל, שקית ובה כל התחתונים והגרביים או שתיים שלוש חולצות מגולגלות (כמובן שלא כדאי להניח אותן סתם כך, אלא לעטוף בשקית ניילון קודם). (אלא אם את מעדיפה ריח של נעליים).

גם חוסך מקום וגם שומר על המגף. אם הגעת בלי מגף, וקנית שם חדש -  הכניסי לתוכו את כל הבגדים המלוכלכים הקטנים שלך. כשתחזרי, את גם ככה הרי מכבסת הכל וחוצמזה המגף חדש לחלוטין!

למי שעושה סדר פסח, ניקיון אביב ואורזת את המגפיים לתנומת קיץ - זה רעיון טוב לשמור עליהם כך בארון. אפשר במקום פריטי הלבוש להכניס בקבוק מים ריק. זה ייגן עליו שלא יישבר ויאבד צורה. גם מגבות ישנות או סדינים ישנים יעשו את העבודה.
רעיון מעולה לארון. במזוודה הבקבוק יימעך וייאבד מהאפקט 

כדי לשמור על ריח טוב במזוודה (ואם את כמוני ופורקת אותה מיידית - אז גם לארונות ה'הוטל') כדאי מאוד להכניס בין כל כמה חולצות דפי ריח מהסוג שמשתמשים למייבש.
זה ישאיר את הבגדים רעננים עם ריח נעים וגם בתוך מגירות המלון יישמר להם הריח הטוב. ולא הריח המעופש של המזוודה או הניחוח הנפלא של אני-לא-רוצה-לדעת-מי-היה-כאן-לפניי-במלון-הזה...

למי שעושה סדר פסח נמליץ לעשות שימוש באותם דפי ריח מקסימים גם במגירות ובמדפים של הארונות בבית.
דפי ריח מבושמים למייבש. עוקפים את כדוריות הריח של חנויות הסבון ועולים הרבה פחות... 
תמיד בנופשונים, חופשות, וטיולים אני יוצאת הכי כאפות! עם מזוודות מתפוצצות שהריצ'ר'ץ' שלהן נתקע, עם מעיל ענק ומחמם בלונדון הקפואה שהריצ'רץ' שלו נתקע, עם תיק גב שבו מילאנו כריכים מארוחת הבוקר והריצ'רץ' שלו נתקע...

מה יהיה עם הריצ'רץ' הזה?
כמו שאומר השיר הנוסטלגי: "את הריצ', את הרץ', את הריצ'ר'ץ - נפתח!"

איך? אם את באמצע קבלת שבת - קצת שעוות נרות תעשה את העבודה. אם את בדרכך לספא במלון - סבון קשה רגיל הכי פשוט שיש - יעשה את העבודה. משהו בשמנוניות הדביקה מרכך את הריצ'רץ' העקשן, והוא מיד מפשיר מהקיפאון, נמס ונפתח לרווחה (או נסגר לרווחה... מה שאת צריכה באותו רגע - הוא ייעשה!)

למי שעושה סדר פסח, מרחי קצת משעוות הנרות, או הסבון (פשוט שפשפי כנגד הריצ'רץ') על הילקוטים/קלמרים של הילדים ובמיוחד על הריצ'רץ' של הסווצ'רטים שלהם ברגע שהם יוצאים מהכביסה. בגדי החורף שיעברו את הטיפול הזה עכשיו יעמדו דום כמו חיילים בארון החורף, ויהיו מהממים גם בשנה הבאה (אם הגודל עדיין יתאים, כמובן)


אל תבזבזו על זה את הסבון של "הביוקר". הכי פשוט יעשה את העבודה 
אם שכחת לארוז קרם גילוח, ואת ממש חייבת, אני ממליצה להשתמש בקרם נגד שמש. בטוח ארזת קרם נגד שמש! הוא יותיר את הרגליים חלקות ונעימות. והוא עדיף על סבון גוף, שלעיתים עלול לגרום לפציעות - וגם לא רואים איפה מגלחים כי הוא מקציף קצת ולאחר מכן חוזר להיות שקוף.

למי שעושה סדר פסח בבית ומצאה שפופרות של קרם נגד שמש שפג תוקפו, אני ממליצה לא לעשות בו שימוש כהגנה מהשמש. התוקף הוא שם מסיבה מסויימת. אבל רגע! חבל לזרוק! בהחלט ניתן, אפשר ומומלץ להשתמש בו כקרם גילוח במיוחד לרגליים.

**עדכון קטן לפוסט - אם שכחת קרם גוף, ואת סובלת מיובש עקב חילופי מזג האוויר, מרחי קצת ממרכך השיער על הרגליים ושטפי. את תצאי מהמקלחת ללא תחושת יובש בכלל: זה מרכך יופי!


רעיון טוב למי שעושה פסח ומצאה קרם נגד שמש שפג תוקפו. 
ואחרון חביב - לכל המכורות למקיאג' למינהם שפשוט לא יכולות בלי האיפור, אני ממליצה לארוז מקלות אוזניים במקום המכחולים והמברשות היוקרתיות שלכן. שערות המברשת העדינות עלולות "להישבר", המכחולים הקטנטנים עשויים "לאבוד" לכן... וממש חבל! שימרו עליהן בבית.
אלוהים נתן לנו כלי נהדר - אצבצעות כפות הידיים! עשו בהן שימוש. ומקלוני האוזניים - תתפלאו תתפלאו - אלו הם אפליקטורים לא פחות טובים ממברשות וספוגיות וניתן לעשות בהם שימוש נפלא! לתחום באמצעותם את העין יופי, לדחוס צבע על העפעף ואפילו לטשטש. למיומנות והמדוייקות שבינכן זה בכלל פיס אוף קייק...
טוב גם לסתם חיטוט יומיומי באוזן. אבל אל תעשו זאת יותר מדי. 

זהו להפעם. שתפו אותי בטיפים שלכם!
להתקרא!

אהבתם? שתפו!

3 תגובות:

הדס אמר/ה...

לקרם הגנה מפני השמש יש תוקף..? זה חדש לי.. אעשה בדק בית לכל הקרמים שלי!! כידוע לך יש לי פוביה הזויה משהו משיזוף, אז יש לי לא מעט כאלה...

את דפי הריח של המייבש אני תמיד שמה בארון עם המגבות!! זה גאוני. שדרוג: יש מגבונים לחים למייבש. אם תשימי אותם בין המגבות- זה ממש ירכך אותן ויעשה אותן נעימות כמעט כמו המגבות שלירון ריפולד היתה מביאה למשמרת לילה (איך היא שמרה עליהן כה רכות לעזאזל?? אני חייבת למצוא את הנוסחא שלה.. נוסחה?...ממ...).

יעלצ'וקית :) אמר/ה...

וואו, עצות ממש טובות.
אני אשמור אותן לח"ול הבא.....

I-Neta אמר/ה...

אחלה עצות. באת מהבלוג של דנרה.
לא הבנתי מה למרוח עך הסווצ'רטים.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...