יום ראשון, 24 באפריל 2011

מגירות לשעבר

כידוע יש לי חולשה לפריטים מן העבר. לא פעם אני אומרת לעצמי: "חבל לזרוק!" וכל הסובבים אותי לא מבינים מה יש לי מה'ג'אנק' הזה ולמה אני לא מפסיקה לאסוף שברי רהיטים מהרחוב...
אני בטוחה שיש מבינכם עוד כמה שמבינים לליבי, ולאלה מבינכם שלו, אולי אחרי הפוסט הזה תבינו...
כבר כתבתי על שימושים נוספים לסולמות, ושימושים לסרוויס של סבתא, אך הפעם מדובר בשידות, או חלקים מהן ליתר דיוק. היתה לי שידה שליוותה אותי מהילדות. היו לה ארבע מגירות מימיןף דלת משמאל, בילדותי היא נראתה לי ענקית וגבוהה - אבל זו בעצם היתה ארונית נמוכה למדי. בתינוקותי מילאו את איזור ה"דלת" שהיה למעשה תלייה - חליפות התינוקות שלי. שנים לאחר מכן נערמו שם ספרי לימוד ומחברות ושלב מסויים השידה לא עמדה בעומד וקרסה.
אז תיקנו את הרגל, וצבענו לצבע עליז יותר, אבל בסופו של דבר, כשעברנו דירה... השידה הישנה נותרה יתומה וכנראה סיימה כמו כל פריטי העץ (איפה זה? גן עדן לרהיטים?)


אם גם אתם קשורים לפריטי העץ שלכם וקשה להיפטר אפילו כשזה כבר אחרי התיקון העשירי... (וגם אם אתם לא קשורים אל הרהיטים שלכם כלל וכלל!) אני מקווה שהרעיון הבא יישמח אתכם מאוד!
שכחו מהגוף עצמו ופרקו אותו לחלקים. שלד ומגירות.
כעט קחו את המגירה והביטו בה. מה אפשר לעשות עם זה לבד?
אם למגירה יש מראש חלוקה לתאים זה מעולה, ואם לא - זו לא בעיה להוסיף!
במקום מגירה - תלו אותה על הקיר באמבטיה (או בכל מקום אחר שתחפצו...). תראו איזו תוצאה מהממת:
אפשר להוסיף נייר עטיפה יפה כרקע, ובאמצעות ווי תלייה להוסיף מתלה
אפשר לפרק את המגירה לגורמים.
 יהיו לכם חמישה חלקים. ארבעה חלקי מסגרת ואת תחתית המגירה. התחתית בדרך כלל היא החלק הדק ביותר. עם העץ הזה כמעט אין מה לעשות(ל"ג בעומר?). אבל עם ארבעת חלקי המסגרת, יש מלא רעיונות! שייפו את החלקים האלו, צבעו בצבע שמן שמתאים לעץ (אם אתם מהמקפידים שייפו שוב וצבעו בשכבה נוספת - אבל רק עם "קפצו" לכם שבבי עץ משכבת הצבע הראשונה)
ואם אתם אספנים כמוני, אפשר לקחת ידיות מכמה מגירות שונות (או לרכש מגוון ידיות בחנויות עשה זאת בעצמך ודומותיהן) והרכיבו על גבי לוחות העץ היפים שלכם.
עכשיו יש לכם מתלים מקסימים! מתאים לכניסה לבית - לתלות את המעיל/תיק וכו', וגם בחדר המבטיה למגבות - ובעצם - בכל חדר!
השתוללו והשתמשו במגוון ידיות ליצור אווירה אביבית וקלילה. חפשו משהו יפה ו"צאו מהריבוע" 

למהדרין - במקום לתלות תמונות על הקירות, ובמקום לקדוח מדפים - הכינו מגוון רחב וצבעוני של מתלים, יפה ונעים לעין - והכי חשוב: שימושי לאללה! תמיד יש מקום להניח את "הדבר ההוא"...


לבשתם חולצה לדקה אחת ולא הזעתם? לא רוצים לכבס אבל גם לא להכניס לארון? זה הפתרון! 
מונע את פיתרון ה"כיסא". להעביר את ערימת הבגדים מהמיטה לכיסא ומהכיסא למיטה...





לסיום, הנה טיפים לתולים ולקודחים. בעבר כבר הסברתי כיצד להימנע מלדפוק את האצבע ולהתמקד בלדפוק את המסמר בלבד - הנה רעיון למניעת "אבקת קידוח" והתפזרותה בכל הבית...
השתמשו ב"פוסט-איט", הדבקיות הללו עם הדבק העדין (מבטיחה שהן לא תתלושנה את כל הצבע מהקיר כשתסירו אותן) פשוט הדביקו אחת כזו ממש מתחת לנקודת הקידוח וקפלו את הקצה התחתון כלפיכם כך שנוצר ממש "יאה" שיתפוס ויאגור את כל האבקה.
למי שגר בבניין - אני ממליצה לעדכן את השכנים לפני שקודחים
פתרון נוסף הוא לאלו שיש להם "עוזרים קטנים בבית". בקשו מהם לעמוד עם שואב האבק כשהם מכוונים את קצה צינור השאביה ישירות לאיזור הקידוח. בפעילו את שואב האבק ביחד עם המקדחה ותראו שהבית נשאר נקי משלל "נסורת"!


 זהו להפעם. אם יש לכם עוד פטנטים ורעיונות שתפו אותי (בעיקר רעיונות לקדיחה נקייה) אני תמיד שמחה ללמוד פטנטים חדשים.
להתקרא!
אהבתם? שתפו!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...