יום ראשון, 8 במאי 2011

לתלות את כולם! (או, סיור בשוק הפישפשים ומרדף אחרי אוצרות)



מי שעוקב אחרי כבר בטח יודע כמה אני אוהבת "להציל" רהיטים מפח הזבל, לנצל אותם שוב לרעיון חדש. הפעם אדבר שימוש חוזר בחפצים שונים ומשונים לצורך לתליה... אפילו שהחפצים הללו ממש לא נועדו לכך מראש.
נתחיל מהכיסא הזה שרגלו הקדמית היתה שבורה כשמצאנו אותו זרוק מחוץ למסעדה...

קצת שיפשוף של הצבע המתקלף, וצביעה מחודשת, כמה מסמרים - ותראו איזה מדהים! כאן התמונה אצל אחותי בבית, שממש פיקפקה כשראתה את הכיסא... למען האמת, אפילו אני לא ממש ידעתי מה אעשה איתו בהתחלה. עוד תיכננתי להוסיף לו רגל אחרת במקום זו השבורה. אבל תוך כדי שיוף כשהוא הפוך, חבר שלי ליפף את כבל החשמל של מכונת השיוף סביב "גב" הכסא... וקלטתי את הפוטנציאל.

מעניין אם בעל המסעדה היה זורק אותו אילו היה יודע מה תהיה התוצאה הסופית ומה אפשר לעשות מהמציאה הזו...
לא תאמינו כמה מחמאות קוטף "הכסא העייף"!
  
נישאר עוד רגע בחדר האמבטיה, ונראה איך אפשר להשתמש בעוד משהו שם...
אחרי שהתקנתי את מתקן ייבוש המגבות החדש, למעשה כבר אין צורך בישן - אבל החלטתי שחבל לזרוק, ואולי בחדר אחר, נשתמש בו מחדש! החלטתי שבמקום מגבות - אפשר לתלות עליו את כל השרשראות והמחרוזות. אלו שבשימוש באופן יומיומי. אלו שאפשר לשמור בחוץ. את היוקרתיות, אני מעדיפה לשמור במגירות.


זאת התוצאה. אחותי לא ממש אהבה... אני חושבת שזה לא רע בכלל! עניין של טעם...
בינתיים זה נשאר! מה דעתכם? מתאים גם לשימוש עם הידית של נייר הטואלט.

הכל נגיש. פשוט וקל למדוד ולענוד


למי שאוהבת את הרעיון של תכשיטים בדיספליי: ביקור קצר בשוק הפישפשים וגם את תוכלי לחזור הביתה עם המון ידיות ממגוון של רהיטים. הפירזול האינסופי הזה, יכול להיראות מעולה בעירבוביה על קנבס. זה מעולה בעיקר לעגילים ארוכים ללא סגירה. המשקל הקל של העגילים, לא ימשוך את הידית מתוך הקנבס יותר מדי - ואלו תישארנה במקומן, פשוט מהדקים את ההברגה בגב הקנבס (אפשר למצוא קנבס מתוח על מסגרת מוכן לקניה).


ממממ... איזה מבחר? מה כדאי לענוד היום?
עוד רעיון חביב שאפשר לעשות בשימוש עם הידיות הישנות, זה להבריג אותן ישירות לקיר בכניסה לבית. זה מעולה למפתחות, משקפש"שים ואפילו אפשר להוסיף 'קליפ' משרדי וככה לשמור גם כרטיסי ביקור של אנשים חשובים, או לתלות תזכורות. 
עד אותו רגע, אמא שלי חשבה שזה הדבר המכוער ביותר שאי פעם הכנסתי הביתה. אבל אחרי התליה זה פתאום היה וינטג' מקסים, רומנטי ושימושי!


בכניסה לבית, אפשר גם למסגר כמה מחזיקים פשוטים. מהסוג הפלסטיקי שיש בהום סנטר. את ה"תמונה" הממוסגרת תולים כרגיל על הקיר וזה יחזיק יופי את המפתחות. אני לא ממליצה את זה למי שיש צרור ענק כמו של שרתים עם הרבה מפתחות. בדרך כלל המתלים האלו עדינים יותר ולא יצליחו להחזיק משקל רב.
נסו להשתולל עם הצבעים ולנסות כל מיני שילובים. גם אם זה נראה לכם משוגע. 
אחרי שתלינו את המפתחות ונפתרנו מכל מה שיש בכיסים... צריך לתלות גם את המעיל (בכלל צריך לתלות אותו, כי כבר קיץ...)
וכשראיתי את הגדר הירוקה הזאת, פשוט ידעתי שהיא תיראה מהממת!
את פרחי הבד הלבנים הוספתי בעצמי. אני חייבת להודות שזה היה סיוט, ותוך כדי ממש התחרטתי שהחלטתי לעשות את זה... אני לא ממליצה לאף אחד לנסות להוציא מסמרי תיקתק חלודים מגדר ישנה! ולהחזיר אותם אחרי שעברו שיוף, וצביעה בלקה - זה היה ממש קשה.

אבל אני חושבת שהתוצאה משתלמת בסופו של דבר, וההי שווה את המאמץ!
הגדר חזרה לחיים. עכשיו היא פורצת גבולות!
טיפ קטן על זהירות לפני שנמשיך: יש לחברת "יעקובי", מוצר מיוחד לפרוייקטים מהסוג הזה. לקה שקופה בתרסיס ספריי, שמונעת היווצרות חלודה חדשה, ומגינה על החלודה שכבר נוצרה. אני רציתי לשמר את האפקט החלוד. מי שלא אוהב, מוזמן לצבוע לחלוטין את המוצר בתכשיר נגד חלודה והוא ייראה כמעט חדש.

בכל אופן, חשוב לזכור שזה מאוד מסוכן להשאיר את החלודה חשופה בפריט כזה שאנחנו במגע יומיומי איתו בכפות הידיים, והיזהרו שלא להישרט, או לגעת בפצעים אחרי שנגעתם בחלודה. אם אתם נשרטים במהלך ה"טיפול" בפריט כזה, מומלץ לוודא שקיבלתם זרקית טטנוס לאחרונה, ואם לא, לרוץ לקבל אחת כזו במהירות!


עוד גדר שאספתי, הגיעה לשירותים. העיתונים ונייר הטואלט קיבלו מקום חדש. כאילו זה נועד לזה מלכתחילה...
נגישות זו מילת המפתח כשאנחנו בחדר הסודי, שאפילו המלך נכנס אליו לבד וללא משרתים... 

הגדר האחרונה להפעם הגיע למטבח. הנחנו אותה נשענת על הקיר, הוספתי ווים וכל המטבח זכו למקום מחדש. כבר כתבתי כאן על הנושא של כפות על הקירות, אך הרעיון כאן הוא כמובן שונה, ואני אישית חושבת שזה ממש נוח לשימוש כשהכל יושב ככה. לחלק מהכלים זה טוב אפילו לייבוש אחרי שטיפת הכלים.
אמר התרבד: "אני נח לי כך במבטח"
זהו להפעם. אם יש לכם עוד פטנטים לשימוש חוזר בחפצים שכבר אולי עבר זמנם... שתפו אותי! אני תמיד שמחה ללמוד פטנטים חדשים.

להתקרא!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...