יום חמישי, 16 ביוני 2011

וזלין - כמו שלא הכרתם מעולם (או - עוד כמה שימושים, תמימים לחלוטין, לתכשיר הטוב והישן הזה...)

כן, כן... אני יודעת שהחומר הזה תמיד מעלה גיחוך.
תצחקו כמה שתרצו אבל באמת שאין סוף שימושים למוצר הזה!


כמובן שמי שאלרגי ל"לובלו" וחבורתו - מוזמן להשתמש בוזלין שאינו מעורר אלרגיות מאחר והוא נטול "ריחות, טעמים, בישומים..." דברים שלפעמים מעוררים תגובות אלרגניות בקרב אנשים מסויימים...


וכידוע - למי שאין ספריי הקלה על צירים חורקים - תמיד אפשר למרוח טיפ'לה וזלין על צירי דלת בוכייה. אבל זה טיפ שהוא ממש אולד סקול.


היום אני אתן רעיונות לשימושים חדשים למוצר הזה, ששמעתי עליהם פה ושם. כמובן, כמו תמיד - אם גם לכם יש רעיונות חדשים/ישנים, טיפים וכו' - אתם מוזמנים לשתף!


נתחיל עם ריסים (כן, כן... תתפלאו) לכולנו יש מסקרה ישנה שהתייבשה. זה לא בריא לשמור מוצרי קוסמטיקה שפג תוקפם. זה יכול לגרום לדלקות. זירקו את השפופרת הישנה, שיטפו את המסרק הקטן ושימרו אותו. דרך אגב - אם יש לכם רעיון למיחזור המיכל הזה, אני אשמח לדעת על זה, כי פשוט אין מה לעשות איתו!)


טיבלו את קצות המסרקון הקטנטון במעט וזלין, ומירחו על הריסים לפני המסקרה, שומר על המסקרה "פרשית" (רעננה) לאורך זמן, זה גם ישמור על הריסים שלא יתייבשו וישברו (לי אישית זה קורה לקראת סוף היום, כשאני מתחילה לגרד את העיניים מרוב עייפות) וגם - מאפשר הסרה בקלות של המסקרה בסוף יום מפרך.


* אין סכנה שהחומר הזה יבוא במגע עם העיניים, אבל אם אתן חשות ברגישות כלשהי - הסירו מיד!


אופציה נוספת לשימוש במסרקון: טבילה שלו במעט ג'ל לשיער - וסירוק הגבות באמצעותו. בדרך זו הגבות ימתחו לדום למשך כל היום - ממ כמו חיילות מצטיינות!


כמובן שתמיד מומלץ להתשמש גם במעגל הריסים לפני הטיפול המיוחד... 
לא ייתכן שרק לי מתייבשות השפתיים כל הזמן. האם גם לכם זה קורה? האם גם לכם יש איזו חתיכה תלויה של עור יבש, שתמיד מנסים לקלף עם השיניים ולאט לאט פורמים את כל העור באיזור השפתיים?
מזעזע. לא לעשות את זה.


אני קראתי על הפיתרון הבא
באתר של מייק-אפ גיק. makeupgeek.com (חנונית האיפור?)


מערבבים בכלי קטן קצת סוכר וקצת וזלין, עד שנוצרת משחה.
באמצעות מברשת שיניים ישנה ו"המשחה" שיצרתם, קרצפו את איזור השפתיים. הסוכר - הוא למעשה גרגרים שנועדו לפילינג על מנת להסיר את העור היבש, והוזלין ירכך את השפתיים וידאג שלא ייפצעו בתהליך.
* טיפ קטן לחיים: לעולם אל תשמשו במברשת שיניים של מישהו אחר. רק מברשת ישנה שלכם. להשתמש במברשת של מישהו אחר, זה לא הגייני, יכול להעביר חיידקים מסוכנים לגוף ובעיקר חיידקים מסוכנים לשיניים ולחלל הפה, וזה פשוט דוחה באופן כללי...


פילינג עדין לשפתיים: מסיר עור יבש ומותיר את השפתיים חלקות ונעימות. מוכנה לנשיקה שלי עכשיו! *מואה* 
ומהשפתיים לכפות הידיים:
אם יש לכן שפתון שכבר פג תוקפו, או שקניתן מוצר עם ריח לוואי שפשוט לא נעים על השפתיים - נסו למרוח אותו על משהו אחר מלבד השפתיים - למשל: העור מסביב לציפורן.
אחרי שהסרתן את הלק (והנה שיטה להכנת ערכה להסרת לק) מירחו מעט מהשפתון על האיזור של העור היבש/קשה בבסיס הציפורן. לפני המריחה של הלק החדש - הסירו את השאריות שעל גבי הציפורן באמצעות קיסם אוזניים, אך נסו להשאיר כמה שניתן מהחומר על העור עצמו. במזן המריחה - מצטברות לעיתים שאריות צבע בצידי הציפורן. יהיה הרבה יותר קל לנקות את השאירות הללו כעת.
גם מרכך את העור מסביב לציפורן וגם מקל על הניקיון בסוף מריחת הלק. 


ואם כבר בלק עסקינן, הנה פטנט ממש חמוד שעובד תמיד.
מכירות אתזה שדווקא בבקבוקון הלק עם הצבע הכי אהוב עליכן תמיד נדבק הפקק (עקב שאריות הלק בשוליים) ולא ניתן לשלוף את המברשת למריחה?
אז הנה הפתרון: מירחו באמצעות קיסם אוזניים מעט וזלין על גבי איזור ההברגה - ולא יידבק לכן יותר לק שם!
תמיד ניתן יהיה לשלוף את המכחול ללא בעיות!
רעיון אחרון - גם כאן אני משתמשת עם שפתון פג תוקף (ריח וניל היה נחמד נורא כשהמוצר הזה היה טרי...)
אם יש לכם נעלי אולסטאר, או כל נעל בעצם... שהשרוכים בה, קצת פרומים, ואתם רוצים להשחיל בחור אבל לא מצליחים, נסו למרוח קצת וזלין, או שפתון, על הקצוות ו"להדביק אותם" בצורת סיבובית.
עובד מעולה גם לשרוכים שנוטים להיפתח כל הזמן ואתם מוצאים את עצמכם שוב ושוב מתכופפים לקשור את שרוך הנעל.
מרחו עליהם קצת וזלין באיזור הקשירה - וזה חומר די דביק, ככה שהם לא ייפרמו בקלות.




זהו להפעם. רעיונות נוספים? תכתבו לי!
להתקרא!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...