יום שלישי, 21 בפברואר 2012

מגירות המטבח המהוללות של מרתה

אם יש משהו שעושה לי רצון שיהיה לי בית משלי, שאוכל לעצב בדרכי שלי ולאבזר במיטב החפצים מבלי להגיד: "זו לא הדירה שלי, מה איכפת לי?" זה הבית של מרתה סטיוארט. בכל פעם שאני רואה את הבית שלה - והיא לא מהססת לשתף תמונות של הבית שלה באתר שלה - אני ממש נמלאת קינאה. הכל מתוייק במקום, הכל חמים, ביתי ומזמין - והיא מצליחה לעשות כל זאת מבלי שהבית ייראה כמו מוזיאון שאסור להזיז / לגעת / להשתמש...

בקיצור, מה אני חופרת? אתן לתמונות לדבר בעד עצמן - והפעם: מגירות מטבח (כולל סקירה כללית קצרצרה של המטבח, כספתח). הכינו עצמכם לקצת עבודת גלילה כלפיי מטה. מבטיחה שזה יהיה שווה את זה!


איך היא שומרת על הכל כל כך נקי ומבריק? 



הלוואי עליי משטחים כאלה. נקי. מסודר. נגיש כל כך. מזמין!

שימו לב למזווה ולאסוף הקערות המוצג מעליו. בטח ממש תענוב להיות המבשלת בשטח הזה!


מגירת סכו"ם. כמה פשוט. ככה יפה. מי ידע שמגירת סכו"ם יכולה להיות כל כך מרשימה?

המשך סכו"ם - מגירת "כל שאר האביזרים"
לכולנו יש אחת כזאת, אבל שימו לב כמה חפצים מכל סוג יש למרתה

מגירת סכינים. אין ספק, אוסף מרשים ביותר לכל הדיעות. 
בעיני פחות נוח כי לא רואים את להב הסכין וקשה לבחור מה רוצים.
ובעצם - מי צריך כל כך הרבה?

מגירת תה.
אני מניחה שזה מיועד ל"משוגעים לדבר" בלבד.

אוסף אפייה. ממש מסודר ומתוייק במגירה לפי קטגוריות ורמת שימוש.


אוסף קצת משונה בעיניי, "מארוכים". אחד מספיק, לא?
 

מגירת "מחסן". דבקים, נורות, סוללות. הכל בהישג יד בעת הצורך
מגירה "משרדית",
תוויות (היא בטח שמה אותן על צנצות הריבה שהיא מכינה)
כלי כתיבה למינהם כולל מספריים
ומכשיר דמוי P touch, להדפסת מדבקות ותוויות


מגירת מגבות המטבח.
אם אני לא טועה, מרתה נוקטת בשיטת ה"גילגול"
אני חושבת לנטוש את השיטה שלי "קיפול לחצי ושוב חצי ושוב חצי"
ולאמץ שיטה זו. הרבה יותר קל לשלוף ככה מגבת, לא?


מגירת "אוסף מפיות הבד".
מיותר מבחינתי. אני מעדיפה מפיות נייר. נכון, אומנם זה פחות ידידותי לסביבה
אבל יותר נעים לנגב את צידי הפה והידיים עם חד פעמי, לא צריך להתעסק אחר כך עם כיבוס וכתמים, וגם לא מעביר חיידקים.


זה כבר ממש מוגזם! אוסף "מחזיקי המפיות" של מרתה...
להשלמת המגירה הקודמת...
 

ומגירה אחרונה - מי לא שומר תרופות במטבח?
מרתה הכינה ממש מגירת "ערכת עזרה ראשונה"
וכמובן שרק אצלה המגירות יכולות להיות כל כך מסודרות להפליא!
הרי אצלי אני צריכה "לבחוש" שעה קלה במגירה עד שאני מוצאת משהו...
והעובדה שהמיכלים בצבע, ולא שקופים או לבנים, מקלה על ההתמצאות.


אך מרתה, מרתה... לו רק כולנו יכולנו להיות כמוך!
היו נמנעות לי כל כך הרבה מריבות עם בן הזוג!!!
ברור שאת עומדת לך מאושרת וקורנת במטבח המהמם שלך!
גם אני הייתי עומדת ומחייכת לו היה זה המטבח שלי...


ואיך המטבח של מרתה נראה בעיניכם? מרשים, מיוחד ואגדי?
או מוזר, משונה וביזארי?

מעניין אותי לדעת מה אתם חשבתם על המטבח הזה? או לפחות על המגירות... עם האוספים היחודיים!
כתבו לי, השאירו תגובה כאן, או צרו קשר במייל.

לעוד טיפים ורעיונות מהמטבח של מרתה - אתם מוזמנים לבקר באתר שלה
אהבתם? שתפו!


אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...