יום ראשון, 26 בפברואר 2012

גידול תבלינים בקלי קלות

גאדג'ט היסטרי שנתקלתי בו הרגע, ואני פשוט חייבת (חייבת!) לשתף.
מבית היוצר המהמם של Prepara, אביזרי מטבח.

פרפרה, למי שעדיין לא מכיר, ממציאה גאדג'טים וכלי מטבח מהממים ביופיים, ונוחים לשימוש ברמות על. המצאות יצירתיות ועיצוב ללא פשרות - יכול להיות יותר טוב?

הפעם מדובר במיכל מיוחד, לאלו מבינכם שאוהבים לטפח צמחייה. מדובר בכלי, המכיל ספוג עליו "מניחים" זרעונים, משקים במים מיוחדים המכילים הזנה לצמחים, מחברים לחשמל כדי לשמור על הטמפרטורה האופטימאלית ובאמצעות כלים שקופים קטנטנים פשוט יוצרים חממה ביתית פיצפוצנית - עד שצומח לנו ממש שתיל אורגנו לתפארת! הכלי יפהפה, הטיפול אומנם מצריך קצת סבלנות, אבל אני חושבת שהתוצאה הסופית בהחלט שווה.




אי אפשר באמת להבין במה מדובר, עד שלא צופים בוידאו, אז הנה אני מצרפת לכם לינק.
חובה לצפות כדי להבין את הגאונות!






ערכה המכילה ממש את כל המרכיבים! (אין צורך באדמה לעציץ המופלא הזה!)


הוראות הסבר מפורטות (באנגלית) ניתן להוריד כאן

ואת העציץ המקסים הזה ניתן לרכוש באתר Prepara

מקווה שנהנתם והוקסמתם כמוני מהפטנט...
אם יש לכם רעיונות מקוריים ופטנטים משלכם לגידול תבלינים בבית - שתפו אותנו! השאירו לי כאן תגובה וספרו לי על כך.

אהבתם? שתפו!


אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...