יום ראשון, 22 במאי 2016

Who are you Shefita מי את שפיטה ?

הגענו לקיץ 2016.
כן, קיץ, חם.
מה זה חם? לוהט! במיוחד עכשיו כשגיליתי את הזמרת הלוהטת של הקיץ.
ש-פ-י-ט-ה. איך קוראים את השם שפיטה? הנה כך: Shefita.
איך שמעתי עליה בכלל?
אני נחשפת אליה לראשונה כשקראתי עליה בכתבה קטנה בYNET, שבה הוזכרה בהקשר של שיר הפתיחה לקראת אירועי הגאווה. והייתי חייבת לראות במה מדובר.
אז מדובר בקאבר אדיר לשיר ההיסטרי של אירוסמית - פינק. הקליפ מהפנט וכל הווייב שהיא משדרת פשוט שבה את ליבי.
תהנו:
Shefita Cover: Aerosmith - Pink








אחרי כל הקליפ הורוד המהפנט הזה, הייתי חייבת עוד. 
ואני בטוחה שגם אתם. אבל רגע לפני

רגע לפני שאטמיע כאן עוד כמה קאברים עוצרי נשימה, בואו ננסה להבין מי זו בכלל?!
אז מדובר ברותם שפי, זמרת ויוצרת שלמדה ברימון. וניסתה את מזלה תקופה ארוכה, בעיקר בקפה ביאליק (מה שתמצאו ביוטיוב, אם תחפשו זה מלא הופעות שלה משם.)

כנראה שהיא לא היתה מעניינת מי-יודע-מה כ"רותם שפי", כי עובדה שהיא עשתה זאת שנים, אבל כלל לא שמענו עליה... ואז היא החליטה עם חברה מרימון, לעשות קאבר לשיר "קארמה פוליס" של רדיו-הד. ולא סתם, אלא בסגנון אתני/ערבי. מסתבר שזה סתם דאחקה שהריצו בלימודים, וברגע של חולשה החליטו לקחת צעד קדימה. מפה לשם, נולד קליפ (עוד אחד מהפנט לאוסף) והאלטר אגו - שפיטה - נולדה. 

הקליפ הפך ויראלי בין לילה ויצר המון באזזז תקשורתי (היו המון שהתלהבו והיו בעד, היו גם כאלה שהתנגדו והזדעקו כי נגעו להם בקלאסיקה...) ומפה לשם הוחלט ששפיטה נשארת ורותם הולכת הביתה.

הנה הקליפ שבהחלט הרס לי את הבריאות, ל"שפיטה" שלכם:

Shefita Cover: Radiohead- Karma Police





את הכסף שלא היה להם גייסו דרך קיקסטארטר, שזו תמיד דרך נפלאה להוציא כסף מזרים מוחלטים... ואחרי ההצלחה הפנומנאלית, המשיכה שפיטה עם הקאברים (כנראה, פשוט בגלל שזה תפס) והמשיכה לליתיום של נירוונה. קלאסיקה נוספת לכשעצמה. 
הביטוי האישי שהיא יוצקת לתוך התכנים, העיבוד המוזיקלי המוצלח, הקליפים הצבעוניים, שבהם היא גם זמרת, גם שחקנית, והתפאורה/תלבושות/תסרוקות שמתכתבים באופן מושלם (כמו שרק סטייליסט ממש תותח יודע) מצולמים באיכות גבוהה, וערוכים היטב וכל השילוב הזה פשוט ממגנט את הצופה/מאזין אל המסך. 

טוב, קישקשנו די - תהנו לכם מהקליפ המוטרף:
Shefita Cover: Nirvana - Lithium







ורק כדי שלא תבינו לא נכון, הבחורה אומנם רוקיסטית מושבעת בנשמה, ונותנת להכל טוויסט וקצת פלפל, אבל הנה גם משהו שהוא תזכורת מימים ימימה, משהו מתוק מתוק, בונבוניירה אמיתית, שפשוט יעלה לכם חיוך עצום על השפתיים, שלא תוכלו להוריד מהפנים, עוד זמן רב.
אני הייתי צריכה לצפות בקליפ כמה וכמה פעמים, רק כדי שאוכל להינות שוב ושוב מהסטיילינג, הגלאם, הזוהר, שפשוט ריסק אותי. 

אז בלי עוד תוספות מיותרות, קבלו את אצא לי השוקה.
או כפי שהיא מכנה את השיר: שפיטה - היצא לי הצ'וקה




אז הממתק האמיתי של הקיץ, הדבר הבא הכי חם בביצה, הזמרת שעומדת לשרוף לכם את האוזן (בזמן הקרוב לפחות) - זו ללא ספק שפיטה. לדעתי. 

אני כבר קניתי כרטיסים להופעה הבאה שלה. ואתם?



6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נ ה ד ר ת !!!!

Unknown אמר/ה...

מקסימה ומעניינת🦋🙏🦋

אנונימי אמר/ה...

נהדרת, ותודה לך שהעלית, שכתבת

דליה אמר/ה...

נהדרת בכל קנה מידה!!

Unknown אמר/ה...

מה זה הבולשיט הזה, שתהיה היא ולא תסתתר מאחורי דמות,לסולנית מלהקת חיל האוויר בטוח יש מה להציע הרבה יותר מהשפיטה הדבילית

Andersson Jesica אמר/ה...

Dr.Oududuwa השיב לדואר שלי ואמר שהוא יכול לעזור לי להחזיר לי את האהבה לשעבר עם חלק אהבת קסם מיידי, שמחתי מאוד למצוא את האיש הזה בבלוג המקוון שיעזור לי עם חלק מאהבות קסם כדי למשוך את האהבה לשעבר, עקבתי אחרי את כל ההוראות שלו בקפידה תפילות שלב אחר שלב והנאה שעשיתי לבדי בביתי עם נרות דולקים בלילה. דוקטור אדודה אומר לי כל מה לעשות בביתי בתפילות לילה אוהב תהליך כתיב. עשיתי הכל כמצווה. זה התחיל לעבוד בשבילי, תוך כמה שעות אחר כך קיבלתי טלפון מאיש בעלי, הייתי כל כך מופתעת והזדעזעה מכיוון שהוא הפסיק להתקשר או לשלוח לי הודעות מאז לפני 3 חודשים, עכשיו אני מבצע איתי כתיב אהבה הבעל אנדראה חזר הביתה להתנצל בפני, אני כל כך שמחה עד כמה חלק האהבה עובד על בעלי באופן חיובי תוך יומיים שהוא שוב בבית. כרגע בעלי ואני שניהם חיים מאושרים באהבה יותר מאי פעם. אני משמח לאדם הגדול ד"ר אדודווה את כשרונותיו המחוננים. בהתחלה חששתי מספק, אבל אני מנסה את זה וזה יעבוד לטובתי.
אני ממליץ בכנות על Dr.Oduduwa לכל מי שמבקש להחזיר יחסי אהבה אבודים או כישוף אהבה למציאת בן זוג אהבה אמיתי. (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...